FAQ

  • Veelgestelde vragen & feiten.

  • Wat is het voordeel van schuim?

     

    Doordat je je motor met onze foamer makkelijk kunt inschuimen kom je zelfs op de meest onbereikbare plekken.

    Het schuim blijft lang genoeg zitten om het vuil goed week te maken, of dit nu op je windscherm, radiateur, remklauw, of koelvinnen gaat.

    Hierdoor hoef je minder lang te boenen & is je hele motor schoon binnen 10 minuten!

    • Geen kans op beschadigingen.
    • Minder boenen & schrobben.
    • Je komt overal makkelijk bij waar dat met een losse doek of spray niet lukt.
    • Het schuim lost perfect al het vuil op.
    • Nagenoeg geen kans om je lak te beschadigen als er nog zand op zit, het schuim voert dit perfect af!
  • Zijn de producten van Handigschoonmaken ook geschikt op matte lakken?

     

    Ja! onze producten laten geen waxlaag achter waardoor je ook op matte laken perfect resultaat heb!

  • Zijn deze producten zuur?

     

    Nee! onze producten zijn zuur vrij. hierdoor heb je geen kans op beschadigen van lakken, kunststof of metalen.

  • Hoe krijg ik het beste schuim uit de foamer?

     

    Het beste schuim krijg je door op één liter water, 100 ml motorfiets reiniger te doseren.

    Pomp de foamer goed op voordat je deze gebruikt.

    Werkt dit niet? Dan kan het zijn dat de foamer verstopt zit. Schroef de uitgifte mond los, en spoel alle onderdelen goed uit onder de kraan.

  • Ik krijg een witte waas na het aanbrengen van de snelwax

     

    Onze snelwax is een tijdelijke wax welke weggaat na het wassen van je motor of na een aantal regenbuien.

    Het kan bijvoorbeeld dat de wax bovenop je tank nog wel goed zit, terwijl deze bij de zijkant van je tank bijna weg is. Hierdoor krijg je kleurverschillen.

    Na het grondig wassen met onze motorfiets reiniger kan je de wax weer opnieuw aanbrengen.

  • Op welke materialen zijn de producten geschikt?

     

    Onze producten zijn geschikt op alle materialen welke je op je motorfiets kan vinden.

    Bijvoorbeeld: metaal, kunststof, gelakte delen, poedercoat, titanium, aluminium, rvs, rubber, windschermen, lampen & dashboards, spiegels etc.

  • Klachten

     

    Feedback is altijd welkom. Neem contact met ons op via het contactformulier zodat wij dit zo spoedig mogelijk kunnen behandelen.

  • Bezorgen

  • Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

     

    Wij streven ernaar om bestellingen op werkdagen voor 16:00 uur dezelfde dag te versturen. Bestellingen gedaan op zaterdag of zondag, worden op maandag verzonden. Bezorging wordt gedaan door DHL of PostNL, zij bezorgen 90% van alle door ons aangeleverde zendingen, de volgende dag. 

  • Wat is de status van mijn bestelling?

     

    Zodra wij jouw order hebben verzonden ontvang je een verzendbevestiging met track en trace code. Als je deze nog niet ontvangen hebt dan is jouw bestelling nog niet verzonden. Wij versturen bestellingen op werkdagen van maandag t/m vrijdag tot 16:00 uur.

  • Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen, wat nu?

     

    Heb je de Track en Trace code gecheckt en blijkt er dat er iets mis gaat met je pakket? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Mocht je het pakket niet meteen de volgende dag in huis hebben, kan het ook zijn dat DHL of PostNL vertraging heeft. Hier hebben wij helaas geen invloed op.

Nederlands
Liquid error (layout/theme line 167): Could not find asset snippets/easyorder.liquid